21 Αυγ 2011

Για τις εισπρακτικές εταιρίες
Είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς έλληνες που χρωστάνε. εγώ προσωπικά έχω μία κάρτα που μου έχει μείνει 400Ε υπόλοιπο.
Με παίρνουν κάθε μέρα 12 φορές. δε μπορώ να φανταστώ τι γίνεται σε αυτούς που χρωστάνε πολλά περισσότερα....

Τι έχω κάνει εγώ λοιπόν. έχω αποθηκεύσει όλα τους τα νούμερα στην μνήμη του κινητού μου και τα πρόσθεσα σε μια ομάδα. αυτήν την ομάδα την έχω βάλει να την απορρίπτει. έτσι λοιπόν δεν προλαβαίνει να χτυπήσει το κινητό παρά μόνο να ανάψει η οθόνη. κάθε 2-3 μέρες αλλάζουν νούμερο (προφανώς δίνουν το νούμερό σου σε άλλη τηλεφωνήτρια). φυσικά και γω το προσθέτω στην ομάδα που προανέφερα.
όσο για το σταθερό? το έχω μονίμως στο αθόρυβο γιατί δεν το χρησιμοποιώ παρά μόνο όταν θέλω να κάνω εγώ κλείσεις.

Ετσι λοιπόν έχω σε καλή κατάσταση την ψυχική μου ηρεμία και δεν χρειάζεται να λογομαχήσω με τις εισπρακτικές ούτε να τους το παίξω τρελίτσα.

Στο κάτω κάτω της γραφής θα πληρώσω όταν μπορέσω ξέροντας πως μπαίνουν οι τόκοι. μάλιστα μου έστειλαν και χαρτί στο σπίτι πως αν δεν πληρώσω το ποσό των 50Ε θα μου ακυρώσουν την κάρτα. ε και? καλό θα μου κάνετε.... (άσε δε που έχει λήξει εδώ και έναν χρόνο και δε μου έστειλαν καινούργια.)

Κάντε ότι θέλετε "κύριοι" των εισπρακτικών. δε με ενοχλείτε ΚΑΘΟΛΟΥ. το απολαμβάνω μάλιστα όταν σας πετάει το κινητό μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: